מה זה דף נחיתה?
למה צריך דף נחיתה?
איך לבנות נכון דף נחיתה?

*בתחתית הדף מצורף קישור לקורס דיגיטלי של אורית ניב שמסביר מצוין איך בונים את הדף מבחינה טכנית במערכת דיוור.

מה זה דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף באינטרנט שמיועד להוביל לפעולה ספציפית.
למשל – דף של מוצר מסוים שאפשר לרכוש, דף הרשמה לקורס, דף על שירות מסוים שלנו שמזמין ליצור קשר וכו'.

בעצם הוא מוביל את הלקוחה לכיוון אחד ברור.

[בשונה מאתר באינטרנט שיש בו תכנים או תפריט שאפשר לשוטט ולחפש מה מעניין אותי ולא כל כך משנה מאיפה אתחיל ואיפה אסיים]

למה צריך דף נחיתה?

    • הדף מאפשר ללקוחה שלנו לעבור תהליך משלב ההתעניינות ועד ההחלטה להמשיך איתנו לשלב הבא.
    • חסכון בזמן וזמינות ללקוחה – במקום שכל מי שמתעניינת במשהו שאנחנו מציעות תצטרך להרים אלינו טלפון ונצטרך לספר לה באופן אישי, יש לנו אפשרות להציג את מה שיש לנו להציע להרבה נשים בכל רגע ללא מאמץ.
    • אפשרות לכל אשה להתעכב על מה שמעניין אותה ולדלג על מה שפחות חשוב לה ככה שהתהליך יותר ממוקד עבורה.
    • אפשרות להמחשה טובה יותר באמצעות תמונות, סרטונים או מבנה ויזואלי.
    • הוספת המלצות ועדויות של לקוחות מרוצות (דבר שכנראה לא היינו עושות בשיחה פנים אל פנים או בטלפון).
    • מנגיש ומקל על החשיפה והפניה – לרוב הנשים קל ונוח יותר ללחוץ על כפתור ולהסתכל על דף עם הפרטים מאשר להרים טלפון (האם את מעדיפה להכנס לאתר ולראות הסבר על סדנא מסוימת עם כל הפרטים שלה ואפשרות למלא טופס שייצרו איתך קשר או להתקשר למספר טלפון שבו תצטרכי לברר את כל הפרטים?).
    • יוצר רושם של מקצועיות ורצינות.

מהרבה בחינות, כל "פלייר" שאנחנו יוצרות לגבי שירות או מוצר מסוים עובד כמו דף נחיתה ונכון לבנות אותו לפי העקרונות האלה.
היתרון של דף נחיתה מקוון (באינטרנט) זה שקל ונוח לעצב אותו מבחינה אסתטית ומבחינת המבנה, אפשר להוסיף סרטונים, קישורים (למשל לקובץ עם סילבוס מפורט) ובעיקר שאפשר להוסיף טופס הרשמה פשוט ואסטתי בתוך הדף שמקל מאוד על הפעולה מצד הלקוחה והופך את הרישום לאוטומטי  –
אפשר להפנות משם לדף עם התוכן אליו נרשמו, לדף תשלום או לאתר שלנו, ההרשמה מחוברת לרשימת דיוור כך שאנחנו מקבלים עדכון מי נרשם ויכולים גם להגדיר שהוא יקבל מסר במייל (עם כל הפרטים על הקורס) או לסדרת תכנים (עם עוד טיפים בנושא אליו נרשמה).

דף נחיתה כתהליך

בכל מפגש עם הקהל שלנו האישה שמולנו עוברת תהליך.
לפעמים זה תהליך עם מספר שלבים, ולפעמים זה רק שלב אחד של התהליך.

נחשוב על דף הנחיתה כשיחה שהאשה שואלת שאלות והדף צריך לתת לה את התשובות.
כל שאלה מזמינה תשובה,
וכל תשובה מולידה את השאלה הבאה (ממש כמו בשיחה אמיתית).

מצורף תרשים זרימה ואחריו פירוט של השלבים

שלב 1

את מדברת אלי?

ילדת בקיסרי בלידה הקודמת ואת רוצה שהפעם זה יהיה אחרת? 

שלב 2

על מה מדובר ולמה זה כדאי לי?
קורס לנשים שרוצות ללדת וגילנית אחרי קיסרי

שלב 3

אוקי, ספרי לי קצת יותר איך זה עובד?

ב5 מפגשים און ליין
נלמד את 6 העקרונות שמשפיעים על הלידה
כדי להגדיל למקסימום את סיכויי ההצלחה שלך.

שלב 4

האם אני צריכה את זה? האם זה מתאים לי?

אם …

  • ילדת בקיסרי ואת חולמת ללדת בלידה וגינלית
    חשוב לך תהליך שמבוסס על מחקרים מעודכנים
    את מרגישה שאת צריכה לבנות מחדש את האמון בגוף שלך

שלב5

האם יש באמת דרך שעובדת?
עדויות: "בזכות הקורס ידעתי הפעם איך לנהל את הלידה וילדתי לידה וגינלית בחוויה מדהימה"
הצעה קונקרטית: אני מזמינה אותך לקורס המלא להכנה ללידה אחרי קיסרי.
הצגת המודל/שיטה :
התהליך מבוסס על:

  • מפגש קבוצתי עם כל המידע הנחוץ
  • מפגש פרטני שבו ננתח את הסיכום הרפואי ונבנה לך תוכנית אישית
  • תמיכה און ליין בזמן אמת בלידה לשאלות והתייעצות

שלב 6

איך אני יודעת שזה יצליח? למה דווקא איתך? למה דווקא את המוצר/שירות הזה?
נושאי הקורס:
נלמד על … כדי ש…
על… כדי ש…
על המנחה:

שלב 7

זה מעניין אותי – אז מה הצעד הבא?
לקבלת פרטים…
לבירור התאמה…
להרשמה…
אשמח לשמוע יותר…
מלאי את פרטייך כאן

פירוט השלבים כולל דוגמאות

"הי, את".
"מי, אני?"

הכותרת עונה על השאלה הראשונה: האם זה בכלל בשבילי?
האם זה רלוונטי לי ועונה לי על צורך מסוים?
האם מעניין אותי לקרוא על מה מדובר?

התשובה שלנו תתייחס לאחד הדברים הבאים:

  • תיאור שהאישה תזהה בו את עצמה
  • התייחסות לחלום שלה או לשאיפה שלה
  • שם מעניין ומסקרן 

למשל:

  • סדנא לנשים בהריון ראשון
  • מנשא לאמהות שאוהבות לטייל
  • להצליח ללדת וגינלית אחרי קיסרי
  • לחזור לישון לילות שלמים
  • לסיים את הלידה ולהגיד שהיה מדהים
  • הכנה ללידה אורגזמית
  • באמאשל'ך  – דברים שלא אמרו לך על האמהות

אוקי, את מדברת אלי,
מה את רוצה ממני? 

השאלה הבאה: על מה בכלל מדובר?

מה את מציעה לי?
ולמה אני צריכה את זה?

הכותרת הזאת תהיה בנויה לרוב משני מרכיבים – 

איזה סוג מוצר/שירות זה?

קורס/קורס דיגיטלי/מפגש/ליווי/קבוצה/סדנא/קרם/ייעוץ/תהליך וכו'

ומה תהיה התוצאה אם אקבל את ההצעה?

להצליח ללדת וגינלית אחרי קיסרי / להניק בכיף וללא כאב / יעלים את סימני המתיחה ויגרום לך לאהוב מחדש את הבטן שלך.

וביחד:

  • מפגשי אמהות – לעבור את חופשת הלידה עם חברות
  • הקורס שבזכותו תצליחי ללדת וגינלית אחרי קיסרי
  • מנשא שייתן לך תינוק רגוע וידיים פנויות

אוקי, מעניין.
ספרי לי קצת יותר.
איך זה עובד?

כותרת משנה  – מפרטת את ההצעה.
מומלץ להעזר במבנה הבא:

חלק א – תיאור של מאפיינים מרכזיים של ההצעה (איך)
חלק ב' – מה התוצאות שזה ייתן לי (מה)
חלק ג' – מה הערך שיצא לי מזה (לשם מה – למה)

למשל
[איך] בקבוצת ווטסאפ תקבלי 2 טיפים שבועיים בנושא הנקה
[מה התוצאה] כדי שתדעי בדיוק מה לעשות ברגע האמת
[למה] ותוכלי פשוט להנות מהנקה זורמת ולהיות רגועה שהתינוק שלך מקבל את הטוב ביותר.

איך להגיע מוכנה ללידה
כדי לקבל את ההחלטות הנכונות בכל שלב,
ולדעת שנתת לתינוק שלך את ההתחלה הטובה ביותר לחיים.

אפשרויות נוספות:

איך ל…
כדי ש…
מבלי ל…

למשל

איך להבין את מחזורי השינה של התינוק שלך,
כדי לעזור לו לישון לילות שלמים,
בלי להשאיר אותו לבכות לבד.

 אחרי השלב הראשוני שתפקידו לגרום לאשה להחליט שהדף מעניין אותה ושהיא תשמח לשמוע יותר – נחזור לתהליך ההנהגה שלך – איך להוביל אותה שלב אחרי שלב.


שלב 1 – לעורר מודעות לצורך

כאן נתאר את החוויה של האשה במילים שלה, כפי שלמדנו מהראיונות שעשינו (או כפי שאנחנו מדמיינות אותה אם לא עשינו ראיונות)

נתאר בכמה משפטים את הקושי שבגללו היא בכלל זקוקה לשירות שלך

  • את לא סופרת כמה פעמים התעוררת בלילה
  • ניסית כבר את כל השיטות לשכנע את התינוק שלך לקחת בקבוק ולא הצלחת
  • חולמת ללדת בבית אבל המצב הרפואי לא מאפשר לך
  • שמעת סיפורי זוועה מנשים אחרות על הלידה שלהן ואת לא רוצה שזה יקרה גם לך
  • מאז ההריון את לא ישנה טוב בלילה
  • מפחדת שהילד שלך יפגע מהלידה של אחיו הקטן

או את המטרה שאליה היא שואפת – החלום

  • את רוצה לחוות לידה בחוויה רוחנית
  • מחפשת את המנשא המושלם בשבילך
  • רוצה להעביר את חופשת הלידה בסביבה של חברות שמבינות אותך

הכותרת של חלק כזה יכולה להיות 

אם את…
או
את אמא חדשה…
את בשליש האחרון…
או
הקורס מיועד למי ש…

 

אפשר להשתמש גם בנתונים מחקריים:

"מתוך 90% נשים שמעוניינות להניק רק 30% יניקו הנקה מלאה אחרי… חודשים"

שלב 2 – נעורר מודעות לפתרון

נציג את הדרך שבה אנחנו יכולות לעזור לה להגיע לפתרון.
יש הרבה דרכים אפשרויות.
הנה כמה מהן:

  • ציטוט של לקוחה שהגיעה למטרה
    "לא האמנתי שתוך 3 ימים הוא יתחיל לישון לילה שלם. הרגשתי כל כך בטוחה בתהליך ורינת ליוותה אותנו ממש צמוד ככה שגם כשנלחצתי קצת ידעתי שאני לא לבד".
  • התייחסות ישירה לפתרון שאני מציעה
    "אני מזמינה אותך לטיפול שבו נאזן את רצועות הרחם והתינוק שלך יתמקם בצורה המיטבית באגן לקראת הלידה"
  • תיאור קצר של "השיטה" שבה את עובדת
    "התהליך מורכב מ 3 שלבים:
    א. תשאול מקצועי מקיף ואבחון הבעיה
    ב. בניית תוכנית מותאמת אישית והדרכה מעשית
    ג. מעקב וליווי יומי לפי הצורך עד שתצליחי לבסס את ההנקה

שלב 3 – טעימות

כאן המצב הוא שהיא כבר מתעניינת במה שיש לנו ולכן לא תהיה כאן טעימה של תוכן אחר או הזמנה להצטרף למועדון שלנו,
אבל כן נרצה לתת לה בטחון שזה נכון עבורה.

נענה על השאלה:

איך אני יודעת שזה יצליח?
למה דווקא איתך?
למה דווקא את המוצר/שירות הזה?

החלק הזה כולל כל מיני מרכיבים:

  1. פירוט של המוצר/שירות –
  • רשימת הנושאים שבהם יעסקו המפגשים
  • האיכויות שהופכות את המנשא הזה למושלם
  • המרכיבים שהופכים את הקרם הזה למתאים ואפקטיבי להחלמה של קרעים

    חשוב להדגיש את הערך שהיא תקבל (למה) ולא לכתוב רק את האמצעי (מה).

למשל:

  • בשעור השלישי נלמד איך להשתמש בתנועות ותנוחות (מה) שיקלו על הכאב ויקצרו את משך הלידה (למה).
  • המנשא כולל 3 מצבים שונים (מה) שיאפשרו התאמה מיטבית גם לתינוק קטן וגם לפעוט כך שתוכלי להשאר עם אותו המנשא גם כשהילד גדל (למה).
  • הקרם מכיל קלנדולה (מה) – צמח שהוכח שיעיל במיוחד להחלמה של העור ומושלם להחלמה של קרעים (למה).
  1. יתרונות נוספים כמו למשל:
  • כל נרשמת תקבל במתנה גם כדור פיזיו
  • אני זמינה לשאלות האישיות שלך גם מעבר למפגשים
  • כל השיעורים מוקלטים כך שתוכלו לחזור אליהם בזמן שנוח לכם
  1. הוכחות מחקריות
    "מחקרים מוכיחים שנוכחות דולה מפחיתה את הסיכוי לניתוח קיסרי ב 40%"
    עדויות/המלצות של לקוחות 
  2. מי אני – תמונה +כמה מילים עלי, על הנסיון שלי, על הסיפור האישי שלי וכו'.

קופצות לשלב 6 (נוותר על כרטיס המועדון ונדלג רגע על "הורדת המחירים")
זה הזמן להניע לפעולה.

 

אם הפעולה היא פשוטה וללא תשלום –
אפשר פשוט לשים טופס הרשמה

אם המחיר נמוך יחסית –
אפשר פשוט לכתוב את הפרטים הטכניים בצורה קצרה וברורה ואז להזמין להרשם או ליצור קשר

"השעורים מתקיימים בימי ג' בשעה 10:00-11:30 ברחוב החיטה 3
מחיר שעור יחיד 60 ש"ח
מחיר כרטיסיה של 10 שעורים 500 ש"ח
להרשמה או לקבלת פרטים נוספים מלאי את הטופס"

כשמדובר על שירותים יקרים מומלץ להזמין את כל מי שמתעניינת למלא פרטים נוספים ושייצרו איתה קשר.

"לקבלת פרטים נוספים"
"לתיאום שיחת התאמה"
"לשיחת הכרות ללא התחייבות וללא תשלום"

כדאי להוסיף לפני שמציינים תשלום שוב תקציר של הערך שהם יקבלו –
"ההשקעה שלך כדי להיפטר מהפיסורה ולהנות שוב מיציאות ללא כאב ותחושת שחרור וחופשיות  –
480 ש"ח למפגש הכולל אבחון, בניית תוכנית אישית ושיחת מעקב"

או עדות חזקה.

חוזרות לשלב 5 – "הורדת מחירים"

אפילו שאנחנו לא בשיחה אישית,
אולי אנחנו כבר יודעות מה ההתנגדויות או החששות הנפוצים של הלקוחות שלנו וכדאי לתת להם מקום.

  • דרך אחת נפוצה לתת מענה להתנגדויות היא "שאלות נפוצות".

נעשה רשימה של מספר שאלות מרכזיות שמציגות את ההתנגדות ונוסיף תשובה שיכולה לתת להם מענה.
למשל:

  • אני מתכננת ללדת עם אפידורל – האם אני עדיין צריכה דולה?
  • האם אפשר להחזיר את המנשא אם אני לא מסתדרת איתו?
  • אני מתכננת להמשיך להניק בלילה, האם זה רלוונטי עבורי?
  • העדויות/ההמלצות יכולות גם הן להיות סוג של מענה להתנגדויות אם הן כוללות התייחסות לחששות נפוצים.

"חששתי שהנוכחות של דולה תפגע באינטימיות שלי עם בן זוגי בלידה אבל הנוכחות שלך היתה כל כך עדינה ודווקא בזכות הרוגע שאפשרת לנו החוויה שלנו הפעם היתה הרבה יותר מחזקת"
"בתור אישה מאוד רציונאלית ופחות רוחניקית – הקורס ממש דיבר אלי, היה מאוד מחובר לקרקע ופרקטי בדיוק כמו שאני אוהבת."

  • הבטחה לאחריות היא דרך נוספת להתמודד עם חששות.
    אם זה מתאים לאופי השירות שלך ואת מרגישה שזה נכון עבורך, אפשר להוסיף התייחסות לזה:

    • מפגש ראשון ללא תשלום
    • ניתן לבטל השתתפות עד יומיים לפני הסדנה ולקבל החזר מלא

בסוף נוסיף תמיד שוב את האפשרות להרשם/לרכוש/למלא פרטים.

למתקדמות

  • מתחת לכותרת המשנה להוסיף סרטון שלך.
    הסרטון גם הוא תהליך –
    משפט ראשון מתייחס לכאב או לחלום (הפטמות שלך כואבות בהנקה?, התינוק שלך לא מוכן לרדת מהידיים שלך? את חולמת ללדת בלי קרעים?)
    לתת בטחון שאפשר לפתור את זה (הרבה מהלקוחות שלי מתלוננות בדיוק על זה…, בניגוד למה שרוב הנשים חושבות – כאבים בהנקה הן לא תופעה הכרחית וב 80% מהמקרים הבעיה תפתר אחרי מפגש אחד).
    למה היא יכולה לסמוך עלי
    (ב3 השנים האחרונות ליוויתי כבר מעל 80 נשים ש…,
    גם אני התמודדתי עם זה…
    הכלים של הקונסטלציה המשפחתית מתאימים במיוחד ל…)
    הצעה לעזור לה – פעולה ברורה
    (ואני רוצה לעזור גם לך להצליח… כל מה שאת צריכה לעשות זה להרשם להרצאה שלי
    בדיוק בשביל זה אני פותחת במאי את הסדנה שלי… מלאי את הטופס וקבלי את הפרטים
    ואני מזמינה אותך להרשם לקבוצת הווטסאפ שיצרתי כדי לשתף בידע שלי… לחצי על הקישור והצטרפי אלי)

אורך הסרטון לא יותר מ 4 דקות. עדיף עם כתוביות.

דוגמאות לדפי נחיתה

מיני קורס דיגיטלי לבניית דפי נחיתה